• Bejelentkezés/Kijelentkezés – Érkezéskor 12 órától, távozáskor 10 óráig állnak rendelkezésükre a szobák. Lehetőség van korábbi bejelentkezésre, illetve későbbi távozásra is a foglaltságtól függően, előzetes egyeztetés alapján. Bejelentkezéskor kérjük, szíveskedjenek olvashatóan kitöltetni a Bejelentő lapot, a személyi igazolványokat pedig átadni kollégáinknak, mert a hatályos törvények szerint azokat be kell szkennelnünk!  
  • Fizetés – A fizetés érkezéskor, vagy a távozás előtt történik készpénzben vagy bankkártyával. Hotelünkben OTP-s és MKB-s SZÉP-kártyát is
    elfogadunk. Az IFA nem fizethető SZÉP-kártyával. A fizetés elmulasztása minden esetben rendőrségi
    feljelentést von maga után!
  • Dohányzás – Tisztelettel kérjük Önöket, hogy a szálláshelyünkön csak a kijelölt helyeken, tehát az udvaron a dohányozzanak! A szobákban, az erkélyeken és a folyosókon is TILOS rágyújtani, nem kivétel a hevítéssel működő cigaretta sem. Amennyiben mégis megszegik a házirendnek ezt a pontját, 15 ezer forintos pótdíjat számolunk fel minden esetben. Köszönjük a megértésüket!
  • Parkolás – A panzió előtt biztonságosan és ingyenes tudnak parkolni, az utcán és a parkolóhelyeknél is kamerarendszer működik. 
  • Berendezési tárgyak használata – Kérjük, hogy az ittlétük alatt kellő gondossággal és odafigyeléssel kezeljék a panzió berendezési tárgyait és felszereléseit! Ügyeljenek arra, hogy a szobákból való távozáskor a villanyt és a klímát kapcsolják le, az ablakok legyenek bezárva, a csapok pedig elzárva! Az ezek elmulasztásából keletkező károkért a szálloda nem tud felelősséget vállalni. 
  • Takarítás – Vendégeink érkezéskor a szobát kitakarítva, tisztán veszik át. Az hotelben tartózkodásuk alatt takarítást csak külön kérésre végzünk, amelyről a recepción lehet egyeztetni. A szemetest minden nap ürítjük. 
  • Talált tárgyak – A véletlenül itt maradt tárgyakat igyekszünk a legrövidebb időn belül eljuttatni a jogos tulajdonosának, értéktől és mérettől függően térítés ellenében.    

Kedves vendégeink!

Annak érdekében, hogy a szálláshelyünkön töltött idő kellemes, a pihenésük pedig zavartalan legyen, kérjük ismerjék meg házirendünket.

A szállás igénybevételével Önök elismerik, és elfogadják annak házirendjét, valamint kötelezettséget vállalnak az abban foglaltak betartására, és felelősséget vállalnak a házirend be nem tartása miatt okozott károkért. A házirend betartása a hotelben tartózkodó minden személy számára kötelező, a házirend bármilyen nemű megsértése azonnali távozási kötelezettséget von maga után.

  • Szobáinkat az érkezés napján 14.00 órától tudjuk biztosítani, melyeket a távozás napján 10 óráig szíveskedjenek elhagyni.
  • A hotel szobáiban a recepción regisztrált vendégek tartózkodhatnak.
  • Kérjük, tartsák tiszteletben a többi vendég nyugalmát és hangoskodással, egyéb kellemetlen viselkedéssel azt ne zavarják. Különös tekintettel figyeljenek egymás nyugalmára 22.00-06.00 óra között
  • A hotel területén tilos a dohányzás!. Dohányzó vendégeink a hotel bejárattól 5 méter távolságra található területeken gyújthatnak rá.
  • Kérjük, hogy a hotel eszközeit rendeltetésszerűen használják, a hotel felszerelési tárgyait, eszközeit a hotel területéről kivinni, hotelen belül áthelyezni tilos. Károkozás esetén a kár okozója, vagy annak törvényes képviselője köteles a kárt megtéríteni.
  • A hotel közösségi területein elektronikus megfigyelőrendszer működik biztonsági céllal.
  • Tv csatorna kiosztás : 1. M1 2.M2 3.Duna Tv, 4. M4 sport 5.Duna World  6. M5 7. RTL, 8. Spektrum Home 9. TV2 10. MAX 4
  • Tűz és balesetvédelmi szabályok betartása minden vendég számára kötelező!
  • A hotel szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni, otthonról hozott kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket (kivéve elektromos borotva illetve fogkefe) üzemeltetni tilos! Vasalási igényüket kérjük, a recepción szíveskedjenek jelezni.
  • Kérjük Önöket, észrevételeiket a hotel működésével, a hotel szobával, vagy más vendéggel kapcsolatban haladéktalanul jelezzék a recepción, hogy amennyiben lehetséges a lehető leggyorsabban megoldás születhessen minden kérdésben. Utólagos észrevételeket nem minden esetben tudunk hatékonyan kezelni.
  • Együttműködésüket előre is köszönjük!

Kellemes időtöltést kívánunk hotelunkban!

Vendégtájékoztató megtekintése